دیدار هیئت صهیونیستی با ولیعهد عربستان در ریاض

  پایگاه اینترنتی روزنامه فلسطینی المنار نوشت: برخی از منابع در مصاحبه با این روزنامه فاش کرده‌اند که یک هیئت اسرائیلی که در آن یکی از وزیران کابینه این رژیم نیز حضور داشت،  هفته گذشته با ولیعهد سعودی در ریاض دیدار کرده است. 


در این دیدار رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی که از نزدیکان پادشاه بیمار سعودی است و روابط بسیار خوبی نیز با سرویسهای جاسوسی اسرائیل دارد نیز حضور داشت.


این منابع افزودند: در دیدار هیئت اسرائیلی و مقامات سعودی مسائل مشترک و در راس آن تحولات سوریه و لبنان بررسی شده است. این منابع تحولات اخیر لبنان را به منزله افزایش توان نظامی حزب الله ضد اهداف مشترک ریاض و تل آویو نامیدند. همچنین دو طرف، نقش اسرائیل را در جنگ وحشیانه رژیم وهابی سعودی علیه یمن و همچنین مشارکت عربستان سعودی را در برنامه های آینده برای نظارت بر مسجد الاقصی ، قدس شریف و عادی سازی روابط بین اسرائیل و عربستان بررسی کردند. 

توصیه گستاخانه کیسینجر به واشنگتن:

وزیر خارجه پیشین آمریکا مدعی شد اگر دولت این کشور گروه تروریستی داعش را شکست دهد، «امپراتوری ایران» در منطقه تاسیس خواهد شد.

توصیه گستاخانه کیسینجر به واشنگتن: داعش را برای جلوگیری از تاسیس امپراتوری ایران در منطقه حفظ کنید

 به نقل از نیوزویک؛ «هنری کیسینجر»، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، به دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، گفت نباید با نابود کردن داعش، زمینه را برای توسعه قدرت ایران در منطقه فراهم کرد؛ زیرا به ادعای وی، با سلطه تهران و نیروهای متحدش بر اراضی آزاد شده از چنگ داعش، یک «امپراتوری رادیکال ایرانی» شکل خواهد گرفت.

در عراق، نیروهای این کشور توانستند موصل را از وجود عناصر داعش پاکسازی کرده و شهر را در کنترل خود درآورند. نیروهای عراقی تقریبا به بیرون راندن داعش از تمام مراکز اجتماع آنها در این کشور نزدیک شده‌اند. در سوریه نیز ائتلاف عربی-کُردی نیمی از مناطق شهر رقه را از حضور داعش پاکسازی کرده است که از اواسط سال 2014 و همزمان با قدرت گرفتن این گروه تروریستی به مرکز خلافت خودخوانده داعش تبدیل شده بود.

حالا کیسینجر 94 ساله، که در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون، وزیر خارجه آمریکا بود، به دولت ترامپ هشدار می‌دهد، شکست داعش به قدرت گرفت ایران در سراسر منطقه خاورمیانه منتهی می‌شود.

تبریک به مناسبت روز خبرنگار

اینجانب روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ پایداری و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور  شبانه روز تلاش می‌کنند را تبریک عرض می نمایم.

مدیر وبلاگ

شهید بابایی اسوه‌ عالم شهادت و بزرگمرد نبردهای هوایی

رشادت‌های شهید بابایی اصحاب کفر را در هم می‌کوبید.

شهید بابایی اسوه‌ی عالم شهادت و بزرگمرد نبردهای هوایی+ تصاویر

ادامه مطلب

دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان گفت: تمام تحرکات و تحولات دشمن در منطقه را رصد می کنیم.

 



ادامه مطلب

دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش

دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش/ تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و همزمان با دهه ی مبارک کرامت و در آستانه ی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنان امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند.

بحمداله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

تروریست ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص 10 نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرزها و 17 نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند.

شایان ذکر است مقرر بوده 5 نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.

تحقیر ملت ایران در روز عزت ملی

حاشیه های  تحلیف

روز شنبه در صحن علنی مجلس در یک مراسم ملی که هر چهار سال یکبار رخ داد فاجعه ای رونمایی شد که دل هر  ایرانی را به درد آورد. عده ای از «نمایندگان دوربین به دست» از «فدریکا مودرینی» گدایی عکس می کردند. این حرکت بهت مردم و بسیاری از شخصیت های سیاسی را برانگیخت و نشان داد بی‌فرهنگی اجتماعی  در دل نخبگان جامعه یعنی نمایندگان خانه ملت هم نفوذ کرده است.

ثبت اولین استفاده عملیاتی از شناورهای بدون سرنشین در جهان

ناو یمن

آنچه که طی ماههای اخیر به دست مبارزان یمنی ثبت داده، اولین استفاده عملیاتی از شناورهای بدون سرنشین انتحاری در میدان رزم است که حتی ناوهای پیشرفته سعودی از مقابله با آن عاجز هستند.

عکس/ سلاح عجیب تروریستها در سوریه

خبرگزاری اسپوتنیک، عناصر مسلح در سوریه با جداسازی بخش فوقانی تانک های مدل "تی 62"، آن را بر بالای کامیون قرار داده اند. این در حالی است که میزان کارآیی این سلاح معلوم نیست، زیرا کامیون حامل آن به راحتی با توپ 115 میلی متری قابل انهدام است.

پیش از این پلیس عراق با جمع آوری خودروهای ساخته شده توسط داعش، آن را مقابل لنز دوربین عکاسان و خبرنگاران قرار داد تا از طریق اسناد و ابزار تروریستی که گروهک تروریستی داعش در کشتار مردم بی گناه مورد استفاده قرار می داد، شناخته شود.

رهبرمعظم انقلاب در مراسم تنفیذ:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند:«اتحاد ملت» را مهم بشمارید و حفظ کنید و مراقب باشید، التهاب آفرینی و دو دستگی مضر میان مردم ایجاد نشود.

عکس/ زورگیری که در خیابان های تهران شکار چرخ های یک زانتیا شد!

پسر زورگیر توسط راننده زانتیا در خیابان مفتح تهران روبروی ورزشگاه شیرودی زیر گرفته شد.

کسب رتبه دوم تیم غواصی نداجا در رشته شنای کاربردی امدادی

کسب رتبه دوم تیم غواصی نداجا در رشته شنای کاربردی امدادی

   تیم غواصی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین روز ازمسابقات غواصی کشور روسیه، با اختلاف ناچیز بعد از کشور میزبان حائز رتبه دوم در رشته شنای کاربردی امدادی شد.

بر اساس این گزارش، تیم غواصی کشور روسیه با زمان 24 دقیقه و 32 ثانیه اول ، کشور ایران با 25 دقیقه و 4 ثانیه، یعنی با اختلاف 32 ثانیه با کشور میزبان، دوم شد و کشور ونزوئلا با طی مدت زمان 27 دقیقه و 48 ثانیه در سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است، تیم غواصی اعزامی از نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه، در رشته های نجات زیردریایی غرق شده، کار در فضای بسته، جوشکاری و برشکاری زیر آبی و عبور از میدان موانع با سایر کشورها به رقابت می پردازد.

واکنش کمیته اخلاق درمورد بازی کردن شجاعی و حاج صفی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس

واکنش کمیته اخلاق درمورد بازی کردن شجاعی و حاج صفی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس

   در دیدار شب گذشته تیم های پانیونیوس یونان و مکابی رژیم اشغالگر قدس در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی 22 بازیکن ایرانی تیم یونانی در ترکیب تیمشان به میدان رفتند.

برهمین اساس با وجود اعلام برخی رسانه ها در مورد محرومیت شجاعی و حاج صفی به دلیل بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی، برخی مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کردند: اجازه اظهارنظر در این باره را نداریم. ضمن اینکه تاکنون در کمیته اخلاق نشستی درمورد اقدام شجاعی و حاج صفی انجام نشده تا درمورد بازی کردن آن ها مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس تصمیم بگیریم.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد شجاعی و حاج صفی/ ملی پوشان ایرانی محکوم شدند

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد شجاعی و حاج صفی

  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس،در اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال آمده است:
ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع)،به استحضار عموم جامعه می رساند که پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و علی رغم فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی،آنها در دیدار رفت در فلسین اشغالی حاضر نگردیده و این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند.

علی ایحال درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طی این مسیر می بایست پس از گفت و گوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود.

بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده اند که هیچ علاقه ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه های فوتبال فدراسیون بوده است.