اذعان صهیونیست ها: تل‌آویو فاقد اهرم فشار بر آزمایش‌های موشکی ایران است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبگاه ویژه «امور نظامی رژیم اسرائیل» در آخرین تحلیل پیرامون شلیک موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: ایران چندی قبل رزمایش  موشکی بالستیک به نام «اقتدار ولایت » را انجام داد، اقدامی که در واقع برنامه از قبل تعیین شده‌ای بود که اجرای آن پیشتر از سوی مقام‌های نظامی این کشور اعلام شده بود.
بر اساس این گزارش، در حالی‌که نوع موشک‌های شلیک شده در رزمایش اخیر شبه به موشک‌های «شهاب 1و 2 » و «قدر- اف و اچ » بودند، بخش منحصر آخرین رزمایش ایران بکارگیری از پایگاه موشکی ناشناسی در نزدیکی قم در بیابان مرکزی این کشور بود که در آنجا موشک‌ها با آمادگی بالا در سیلوهای زیرزمینی موشکی نگهداری می‌شوند.
این وبگاه صهیونیستی سپس با اشاره شلیک‌های موشکی روز چهارشنبه 9 مارس، و شلیک دو موشک بالستیک قدر- اچ در مکانی مخفی از رشته کوه‌های البرز نوشت: پایگاه‌های زیر زمین عظیم ایران و سیلوهای موشکی بخشی از راهبرد جمهوری اسلامی برای انجام عملیات دفاع موشکی در سطح منطقه و مقابل اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
وبگاه یاد شده نوشت: واقعیت این است که موشک‌های زیر زمینی ایران طوری طراحی شده‌اند که در برابر موج حملات اولیه برای نابودی آن‌ها غیر قابل رویت و از دیدها پنهان هستند.
اما برخی کارشناسان بین‌المللی نیز تاکید نمودند، رژیم اسرائیل فاقد اهرم فشار علیه آزمایش‌های موشکی ایران است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.